Meniu
Prekių krepšelis

Garantijos ir grąžinimas

Mūsų parduodami baldai yra tvarkingai supakuoti į kartonines pakuotes (nesurinkti). Ant visų pakuočių yra nurodytas baldo pavadinimas ir kt., viduje pakuotės rasite surinkimo instrukciją ir visus reikalingus surinkimui elementus, todėl baldą surinksite greitai ir kokybiškai.

Visiems baldams suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija.

Pagrindinės sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:

  • grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ant pakuotės);
  • prekė turi būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu (visos detalės pakuotės viduje, surinkimo instrukcija ir surinkimo elementai);
  • kokybiškų, tačiau surinktų ar bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • negalima grąžinti prekės pirktos lizingo būdu.

Gamintojo garantija negalioja natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audinui.

Už grąžinamas prekes pinigai pervedami į Pirkėjo nurodytą sąskaitą pavedimu.

Už apmokėtas paslaugas pinigai negrąžinami.

Po baldo pristatymo, surinkimo eigoje pastebėjus nekokybišką, pažeistą baldo elementą ar detalę, prašome ją nufotografuoti ir atsiūsti mums elektroniniu paštu info@baldaitau.lt su trumpu broko aprašymu, užsakymo numeriu ir Jūsų kontaktais. Susisiekę su gamintojais įvertinsime broko kilmę ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR vyriausybės nutarimu Nr. 738 ,,Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ . Prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsniuose nustatyta tvarka.

Dėmesio!
Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti.