Vaikiška lova NEOA PLUS pušis

198.95€
Prekės kodas: hlmr-0315

Aprašymas

  • Matmenys (ilgis/plotis/aukštis): 197/89/115 cm
  • Spalva: pušis
  • Komplektacija: su čiužinuku, su užuolaidėlėmis, su čiuožykla
  • Medžiaga: lakuota pušis
  • Prekės pristatomos pakuotėse, nesurinktos
  • Pristatymo terminas: 3-5 savaitės
  • Prekės kodas: hlmr-0315

Lietuvoje baldus pristatome visiškai Nemokamai iki Jūsų nurodyto adreso (išskyrus Kuršių Neriją).

Užsakymams į Visagino, Skuodo, Joniškio, Mažeikių, Akmenės, Biržų, Pasvalio, Rokiškio, Zarasų, Ignalinos, Švenčionių, Kupiškio, Šalčininkų rajonus, minimalus užsakomų prekių krepšelis 300 eurų ( įskaitant PVM). Mažesniems užsakymams ( tik į šiuos rajonus ) taikomas pristatymo mokestis nuo 10 eur. iki 25 eur.

Užsakymas pristatomas iki tos vietos iki kurios gali privažiuoti mikroautobusas.

Dėl užsakytų prekių užnešimo ( visoje Lietuvos teritorijoje ) teiraukitės informacijos telefonu (8 679) 412 99.

Visos prekės pristatomos nesurinktos, kartoninėse gamyklinėse pakuotėse. Prie visų prekių yra pridedamos surinkimo instrukcijos ir kitos prekių surinkimui reikalingos priemonės bei furnitūra.

Prieš pristatant prekes klientas telefonu informuojamas apie preliminarų prekių pristatymo laiką, kuris bus patogus klientui, bet priimtinas abiems pusėms.

Prekes stengsimės pristatyti per trumpiausią įmanomą laiką, kuris gali būti nuo 10 darbo dienų iki kelių savaičių. Palankiai susiklosčius situacijai pristatymo laikas gali būti ir trumpesnis. Tikslesnis prekės pristatymo laikas yra nurodomas prie kiekvienos prekės aprašymo ir skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo paspaudžiant mygtuką „Užsakyti“. Apie kiekvieną Jūsų užsakymo patvirtinimą informuosime elektroniniu paštu.

Pristačius prekes jums, Jūs privalėsite patikrinti pakuočių kokybę, kad nebūtų suplyšusios. Jums bus pateikti prekės perdavimo-priėmimo dokumentai, kuriuose privalėsite pasirašyti ir pateikti asmeniui pristačiusiam prekes save identifikuojantį dokumentą. Pastebėjus prekių pakuočių pažeidimų ar komplektacijos neatitikimų apie tai pažymėsite perdavimo-priėmimo dokumentuose.

Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti šiais būdais:

  • Apmokėdamas už prekes banko pavedimu - kai Pirkėjas po užsakymo patvirtinimo, gavęs iš Pardavėjo nurodymą apie apmokėjimą, perveda pinigus į UAB „Baldė“ banko sąskaitą nurodytą skyrelyje „Kontaktai“.
  • Apmokėdamas už prekes grynaisiais pinigais prekių pristatymo ar atsiėmimo metu – kai Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo ar atsiėmimo metu.
  • Apmokėdamas už prekes naudojantis lizingo bendrovių teikiama vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslauga – tai atsiskaitymo būdas, kai tarp Pirkėjo (fizinis asmuo) ir lizingo bendrovės sudaroma sutartis dėl prekių pirkimo Pardavėjo internetinėje parduotuvėje finansavimo.

Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir Pirkėjo suformuotame užsakyme nurodomos Eurais su PVM.

Pardavėjas vienašališkai pasilieka sau teisę pareikalauti iš Pirkėjo dalinio arba pilno avansinio apmokėjimo, o šiam nesutikus, prekių neparduoti.

Mūsų parduodami baldai yra tvarkingai supakuoti į kartonines pakuotes (nesurinkti). Ant visų pakuočių yra nurodytas baldo pavadinimas ir kt., viduje pakuotės rasite surinkimo instrukciją ir visus reikalingus surinkimui elementus, todėl baldą surinksite greitai ir kokybiškai.

Visiems baldams suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija.

Pagrindinės sąlygos norint grąžinti kokybiškas prekes:

  • grąžinama prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ant pakuotės);
  • prekė turi būti tos pačios komplektacijos kaip ir įsigijimo metu (visos detalės pakuotės viduje, surinkimo instrukcija ir surinkimo elementai);
  • kokybiškų, tačiau surinktų ar bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • negalima grąžinti prekės pirktos lizingo būdu.

Gamintojo garantija negalioja natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audinui.

Už grąžinamas prekes pinigai pervedami į Pirkėjo nurodytą sąskaitą pavedimu.

Už apmokėtas paslaugas pinigai negrąžinami.

Po baldo pristatymo, surinkimo eigoje pastebėjus nekokybišką, pažeistą baldo elementą ar detalę, prašome ją nufotografuoti ir atsiūsti mums elektroniniu paštu infobaldaitau@gmail.com su trumpu broko aprašymu, užsakymo numeriu ir Jūsų kontaktais. Susisiekę su gamintojais įvertinsime broko kilmę ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".